Szkolenia dla firm
Do szkolenia zabieram się systemowo, aby nie przypominało wizyty w myjni samochodowej (wjazd-mycie-wyjazd). Dziś słowo skuteczność w sprzedaży nabiera nowego wymiaru i wymaga nowych umiejętności do Handlowców.
Extended DISC
Aby przygotować SPRZEDAŻ do nowej roli, zawsze korzystam ze sprawdzonych narzędzi. Extended DISC dostarcza mi wiedzy o możliwościach zespołu. Szkoleniowo pracujemy tylko na tym, co jest zasobem. To i tak wystarczająco trudne.
Zarządzanie wiedzą
Zarządzanie wiedzą w organizacji przypomina mi wiarę w istnienie „Strefy 51”. Wszyscy słyszeli, że jest, ale niewielu wierzy w jej prawdziwość. A jak jest w Twoje firmie?
W jakich szkoleniach się specjalizuję?
Techniki sprzedaży, komunikacja w biznesie (B2B, B2C). Prospecting, sprzedaż telefoniczna i umawianie spotkań (B2B). Standardy pracy. Zarządzanie zespołem handlowym. Szkolenia dla menadżerów. Moje Małe Standardy, czyli ABC skutecznego przedsiębiorcy. Na moich szkoleniach przeprowadzam zespół przez szczegóły technik i pomysłów dotyczących sprzedaży.
Ćwiczymy alternatywy dla metod, które przestają działać. Wyjaśniam, dlaczego tak się dzieje i jak uczynić z konkurencji jedynie tło dla swych działań. Kiedy mówimy o dobrych pytaniach, ja dostarczam najlepszych możliwych, ponieważ dopasowanych do Twojej specyfiki. Jeśli szukasz wzrostu i rozwoju – dobrze trafiłeś.
Zmotywowany zespół
Zauważyłem, że ludzie chętniej podejmują działanie -szczególnie doświadczeni handlowcy- kiedy A) wiedzą, B) rozumieją, dlaczego nowy pomysł wart jest sprawdzenia. Dostarczam A i B.
Nowi klienci
Wzrost sprzedaży to równowaga pomiędzy PERMANENTYM poszukiwaniem nowych szans na sprzedaż, a istniejącymi klientami. Pomagam osiągnąć taki stan.
Lojalni klienci
Oferty cross i up – sellingowe czynią klienta lojalnym. Pierwszy krok to wiedza o tym, czego mu potrzeba. Jestem przy Tobie, kiedy go stawiasz.
Większe zyski
Naturalną konsekwencją dobrze wykonanej pracy przez handlowców na każdym kroku pracy z klientem jest wzrost zysków. Zrobione!
Zarządzanie wiedzą
‘Jesteśmy skuteczni i dużo sprzedajemy, ponieważ wiemy…’ ‘Aby rozwijać się dalej planujemy zostać ekspertami w…” Jeśli pewnie i szybko, potrafisz uzupełnić te dwa zdania treścią to z dużym prawdopodobieństwem gromadzenie i upowszechnianie wiedzy jest ISTOTNE dla firmy. Zarządzanie wiedzą to źródło przewagi konkurencyjnej, pomysł na usprawnienia w pracy oraz narzędzie motywowania pracowników.
Skuteczne zarządzanie wiedzą zależy od 2 czynników;
A „nasycenia wiedzą” – jak bardzo firma wspiera tworzenie i wykorzystywanie wiedzy?
B „poziomu zarządzania wiedzą” – jak dobre są narzędzia i rozwiązania wspierające korzystanie z wiedzy
Czy Twoja firma potrzebuje lepszego zarządzania wiedzą? Sprawdź to i wypełnij poniższy kwestionariusz Zapotrzebowania na zarządzanie wiedzą!
Co zyskujesz sprawnie zarządzając wiedzą?
- Nie dublujesz działań z klientem
- Korzystasz ze tylko ze sprawdzonych wcześniej rozwiązań
- Wdrażanie nowych pracowników jest szybkie i sprawne
- Masz dostęp do aktualnych ofert , cenników, materiałów, wzorów
- Odchodzący pracownicy nie zabierają całego KNOW-HOW ze sobą
Jak mogę Ci pomóc?
Masz pytania? Napisz do mnie!
[contact-form-7 id=”218″ title=”zapytanie”]