Trzecia dekada stycznia była dla mnie bardzo pracowita i obfita w niespodzianki. Te miłe i te miłe inaczej. Wtedy zacząłem… więcej →
Jak wiecie w listopadzie 2015 z powodu małej rocznicy wybrałem z grona chętnych jedną firmę, w której przeprowadziłem badanie kwestionariuszem… więcej →
Początek każdego nowego roku (z akcentem na każdego) w firmie handlowej do najczęściej czas nowych pomysłów, planów i strategii. Ich… więcej →
Poniżej zamieszczam fragmenty z artykułu zamieszczonego z nowym dwumiesięczniku „Nowa Sprzedaż”, którego pierwszy numer jest już w salonach Empik w… więcej →
Spotkania, meetingi i sales meeting to w pracy menadżera chleb powszedni. Jedni je w kochają inny traktują, jako zło konieczne.… więcej →
Moi klienci pytają mnie zawsze: Jak zwiększyć sprzedaż? Ja pytam wtedy: Powiedz mi / pokaż jak wygląda Twój proces sprzedaży,… więcej →
Zwrot – wartość dodana – jest używany tak często, że stał się truizmem w wielu artykułach poświęconych biznesowi. Nie ma… więcej →
W mojej facebookowej działalności jeden z pierwszych kamieni milowych – 500 polubień, co jak na dwa miesiące funkcjonowania fanpage’a jest… więcej →
Jakiś czas temu napisałem artykuł będący w całości studium przypadku na temat tego jak program szkoleniowo – rozwojowy oparty o… więcej →
Nieodłącznym elementem rozwoju handlowca są szkolenia. A właściwie powinny być. Znam setki dużych firm, w których sprzedawcy nigdy nie byli… więcej →